Lautan Itu Indah...Luas Untuk Diterokai

Kami bukan lah pemancing profesional...cuma kami meminati aktiviti ini sebagai hobi utama dalam kelapangan masa yang dimiliki. Hobi ini lebih tenang walaupon lautan adakala nye bergelora..Indah nye kebesaran Yang Maha Esa untuk tatapan hamba-hamba nye.
...'Jangan Menidakkan Kebolehan Kami' yeaaaayyyy!!!!

Monday, April 22, 2013

APE BILA DIJEMPUT....

Dinner with Superyounglady.blogspot.com

 Nak cite sket...Teman dijemput oleh my fav bloger ke Dinner Bersama Tourism KL sempena Annual Dinner mereka. Ahhhaaah...skrng bloger pon dh tima publicity tau...maklum lah. Bloger ni mcm wartawan pon ade...tp tak dibayar. Kami menulis dgn ape yg kami lihat...rasa...lalui...luahan dh tentu terus menerus je.  Para bloger skrng dh di ikhtiraf utk penyebaran info...tp bkn fitnah tau. Malahan lebih info nye dr web web yg sepatutnya....

 Ketahui lah para bloger...anda juga mungkin di hargai oleh pihak pihak tertentu ni jika info anda adalah positif utk para.pembaca. Kite sering menjadi perhatian di luar sana....walopon menulis sepatah ayat. 
 Terima kasih kepada superyounglady.blogspot dan Sota Travel Agency yg telah membawa kami ke dinner yg hebat itu..tima kasih juga KL Tourism yg menghargai kami para bloger.
















No comments:

Post a Comment