Lautan Itu Indah...Luas Untuk Diterokai

Kami bukan lah pemancing profesional...cuma kami meminati aktiviti ini sebagai hobi utama dalam kelapangan masa yang dimiliki. Hobi ini lebih tenang walaupon lautan adakala nye bergelora..Indah nye kebesaran Yang Maha Esa untuk tatapan hamba-hamba nye.
...'Jangan Menidakkan Kebolehan Kami' yeaaaayyyy!!!!

Friday, August 23, 2013

PEMANCING WANITA DI KELUARAN MAJALAH UMPAN VOL SEPT-OKT 2013


AKTIVITI PEMANCING WANITA DI KESAN OLEH MAJALAH UMPAN



JOM BELIIIIIII......


Satu lagi kejayaan pemancingan wanita melalui blogger superyounglady a.k.a Maylash (nama pena) apabila artikel bertajuk Dunia Memancing Wanita (page 62,63,64) di keluarkan di dalam Majalah UMPAN. Di dalam artikel bertajuk Dunia Memancing Wanita, Maylash memberikan info terbaik untuk pemancing-pemancing khusus nya kaum wanita yang mempunyai minat untuk memancing atau yg husband nye kaki pancing tapi tak pernah ikot serta krn takut dgn pelbagai tanggapan atau lain cite biasanya takot terbakar kulitnya di laut. Di dalam artikel tersebut juga memberikan info lokasi pemancing wanita yg kebanyakanya boleh dikatakan sesuai lah untuk para suami mithali ni membawa isteri atau isteri isteri atau GF atau skandal untuk turut serta memancing terutama di laut.

Untuk pengetahuan semua, artikel tsb bukan lah untuk mencabar atau menunjuk-nunjuk kehandalan pemancing wanita, tetapi untuk menyuntik semangat kaum wanita untuk mencuba hobi ini sambil dapat bersama keluarga dengan suasana tenang. Terima kasih kepada Majalah UMPAN yang sudi memberi peluang kepada kaum wanita membuat artikel tersebut. Ini menunjukan wujudnya pemancing wanita yg tegar juga dengan hobi ini. Selain itu, Majalah UMPAN juga adalah antara majalah yg penuh dengan info berguna untuk kaki pancing. Jadi, dapatkan di pasaran segera

Support us at
 FB : Kelab Memancing Wanita


aaaahaaahhh.. me, is and eric :-)

Gambar-gambar ni juga ada di dalam blog





foto by
berryhitamanis


No comments:

Post a Comment